fashion, fashion show, fashion design, fashion old, fashion week, fashion women, fashion men, fashion 2010, fashion games, fashion clothing, fashion model, fashion dress, fashion 2009, fashion trends, fashion online, fashion jewelry, fashion style, fashion girls, fashion jobs, fashion wholesale, fashion high, fashion barbie, fashion shoes, fashion bug, fashion 2008, fashion size, fashion nightout, fashion doll, fashion school, fashion mall, fashion newyork, fashion fall, fashion magazine, fashion store, fashion accessories, fashion summer, fashion spring, fashion 2011, fashion ladies, fashion movie, fashion up, fashion winter, fashion hair, fashion runway, fashion spot, fashion teen, fashion vintage, fashion tv, fashion square, fashion black, fashion plus, fashion shop, fashion pictures, fashion london, fashion photos, fashion download, fashion retro, fashion wear, fashion shirts, fashion institute, fashion fever, fashion latest, fashion blog, fashion watch, fashion street, fashion jewellery, fashion merchandising, fashion art, fashion boots, fashion rocks, fashion ny, fashion outlet, fashion video, fashion uk, fashion valley, fashion college, fashion bratz, fashion jeans, fashion retail, fashion industry, fashion music, fashion tips, fashion photography, fashion jojo, fashion home, fashion songs, fashion 2007, fashion fair, fashion young, fashion recipe, fashion wedding, fashion hot, fashion jackets, fashion angeles, fashion rings, fashion japanese, fashion full, fashion history, fashion city, fashion american"' name='keywords'/>
Please Click Here to Close

Unknown Whatever I want Saturday, December 15, 2012 Ostatnio zastanawiałam się, co w życiu determinuje to, iż jesteśmy szczęśliwi, od czego zależy ten dziwny stan, który nawet ciężko jest zdef... 5

Whatever I want






























Ostatnio zastanawiałam się, co w życiu determinuje to, iż jesteśmy szczęśliwi, od czego zależy ten dziwny stan, który nawet ciężko jest zdefiniować. Nurtowało mnie pytanie czy szczęcie jest zależne od teraźniejszości czy od przyszłości. Jesteśmy szczęśliwi dlatego, że w danej chwili spełnione są wszystkie czynniki, które powodują dobre samopoczucie, a może jesteśmy szczęśliwi kiedy czekamy na jakieś przyjemne wydarzenie w przyszłości. Zastanawiałam się co daje nam szczęście. Jest oklepanym twierdzeniem , że ,,pieniądze szczęścia nie dają”, ale jak kupujemy sobie wymarzoną drogą torebkę to każda z Was przyzna, że jest choć trochę z tego faktu  zadowolona. Za chwilę pojawia się inna rzecz, której równie mocno pragniemy i gdyby nasze szczęście miało zależeć od tego co mamy - nigdy tak naprawdę nie byli byśmy szczęśliwi, lecz  ciągle biegli byśmy za czymś nieuchwytnym - za iluzją spełnienia. Myśląc o tym wszystkim zaczęłam się skłaniać do twierdzenia, że szczęście jest w nas, ale przebiegłość losu polega na tym, że nie możemy uszczęśliwić siebie sami, możemy za to dać szczęście naszym najbliższym a oni mogą dać je nam. Przypomina mi się taka przypowieść katechetki na religii, jak próbowała nam wytłumaczyć czym jest piekło. Mówiła, że jest to stołówka w której ludzie mają tak długie sztućce, iż sami siebie nie są w stanie nakarmić, mogą za to nakarmić osobę siedzącą naprzeciwko. Nie rozumieją, że mogą nakarmić się wzajemnie.
Mam wrażenie, że ze szczęściem może być podobnie. A co Wy o tym myślicie?

Dziś mam dla Was zdjęcia, z których jestem bardzo zadowolona z dwóch powodów. Już od dłuższego czasu szukałam fotografa, który spełnił by moje oczekiwania. Jest to dość trudne ponieważ skończyłam fotografię i przez jakiś czas pracowałam w tym zawodzie. Dlatego blog o modzie jest dla mnie ekscytującym wyzwaniem, ponieważ mogę ,,na własnej skórze” przekonać się jak wygląda praca przy zdjęciach z drugiej strony. Wreszcie spotkałam osobę o niesamowitej wrażliwości widzenia, wyczuciu kompozycji i wiedzy technicznej. Poza tym współpraca z Anetą przy zdjęciach to czysta przyjemność a efekty zdjęć, są takie jakie sama chciałabym osiągnąć robiąc sobie samej zdjęcia.

W ostatnim czasie powróciłam do mojej fascynacji projektowaniem i szyciem. Zdarza się, iż pewne  pasje na chwilę schodzą na dalszy plan, aby po powrocie zachwycić swoją świeżością i odmiennością spojrzenia. W moim przypadku jest to projektowanie i przełożenie wizji na materię. Zmaganie się z materiałem i projektem - czyli tworzenie własnych stylizacji daje mi zadowolenie i samorealizację. W związku z tym zapisałam się na profesjonalny kurs projektowania i szycia – w ten sposób  realizuję własne pomysły. Pierwszym z nich jest spódnica, którą obejrzycie na zdjęciach.

















Marynarka: Zara
Spódnica: Art Fashion (projekt własny)
Buty: Prima Moda
Torebka: Dior    



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © Arty Farty Fashion Party

Template By: Arty Farty Fashion Party Sponsored By: Free For Download Themes